Wellington en Taupo

15 februari 2017 - Taupo, Nieuw-Zeeland

Dag 1:
Op woensdag ging ik door naar Wellington. Het was weer tijd voor de ferry! Maar voor het zover was, hadden we nog een stop in Marlborough. Daar waren we al een keer eerder kort gestopt, maar dit keer hadden we tijd om even bij de rivier te kijken. Blijkbaar is daar ook ooit iets van Hobbiton opgenomen. Vervolgens gingen we door naar de boot. Voor dat die zou gaan, moesten we eerst nog bijna 3 uur wachten. Gelukkig ben je niet de enige, dus dat maakt het weer wat gezelliger. Ik was samen met een meisje uit Duitsland. Toen we eindelijk de boot op konden, wist ik van de vorige keer een beetje wat de goede plekken waren, dus gingen we vooraan in de boot zitten. Daar hadden we een prachtig uitzicht. Het was ook erg zonnig, dus dat maakte het nog mooier. En de reis zelf ook een stuk prettiger dan de vorige keer. Dit keer gelukkig geen last van zeeziekte gehad. Eenmaal in het hostel kregen we net als de vorige keer weer een gratis maaltijd. Verder heb ik niet zoveel meer gedaan.

Dag 2:
De volgende dag ging ik alweer door naar Taupo. Ik zat weer gezellig bij Katie in de bus en ook Carmen zat in deze bus. Onderweg hebben we nog twee stops gemaakt op plekken waar we al eens waren geweest. Eenmaal aangekomen in Taupo was het helaas non stop aan het regenen. In het hostel hadden ze computers staan, die je gratis kon gebruiken, dus had ik de tijd om eindelijk mijn skydive foto's te bekijken. Helaas werkte het internet niet, dus kon ik ze nog niet opsturen. Ik ben als de dood dat ik m'n USB-stickje kwijt ga raken, dus hopelijk kan ik het binnenkort even opsturen. Die middag ben ik even met Carmen naar de winkels geweest. Verder heb ik met wat mensen van de kiwi bus gekaart (dit keer geen Dutch, maar Shit Head). 's Avonds ben ik met Carmen naar een pizzeria geweest, waar we de heerlijke kiwi pizza hebben gegeten. Eenmaal terug in het hostel zijn Katie, een ander meisje en ik nog in de tv-kamer naar de lion king gaan kijken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade