Welkom op mijn reisblog!

7 december 2016 - Utrecht, Nederland

Over 24 dagen is het al zover: dan gaat mijn reis beginnen. 7 maanden lang backpacken door Nieuw-Zeeland, Australië en Indonesië. Ik kan niet wachten! De komende dagen gaan nog druk worden met alle voorbereidingen en afscheid nemen van iedereen.

Ik ga m'n best doen om tijdens mijn reis ook deze blog bij te houden (ik kan niks beloven). Dus wil je op de hoogte blijven van mijn reisverhalen en foto’s? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    7 december 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Marike:
    7 december 2016
    Hey meis
    Fijn dat we je zo ook met verhalen en foto's kunnen volgen. Ik ben benieuwd
  3. Annette:
    31 december 2016
    Hoi Sanne, goede reis!! Ben benieuwd naar je verhalen!
  4. Imco:
    31 december 2016
    Hoi Sanne,
    Hoe is je reis verlopen? Een lange vlucht, maar dan heb je ook wat! Heel veel plezier in Mieuw-Zeeland. Ik ben jaloers! We zijn benieuwd naar je verhalen. Groetjes Imco
  5. Esther Boelens:
    1 januari 2017
    Hoi Sanne, Ik wens je heel veel plezier bij het maken van deze bijzondere reis. Ik verheug me op de verslagen en de foto's.
    Geniet!! ☀️✈️
  6. Ad en Lien:
    2 januari 2017
    Hoi Sanne,

We zijn blij dat je goed bent aangekomen in Auckland! Leuke foto met Elke op Facebook. En.... we gaan je volgen hoor! Veel plezier.
  7. Sanne:
    4 januari 2017
    Bedankt voor alle lieve reacties! Mijn reis is goed verlopen en ik zit nu heerlijk in het zonnetje in Albert Park in Auckland.